Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday 7 November 2011

Lama dah tak minum coke

OK. Kali ni aku nak cerita pasal ni pula. Sejak aku dah di kenal pasti yang mempunyai masalah gastrik, secara tidak langsung aku tidak boleh minum langsung minumaman bergas atau berkarbonat. So, apabila di rumah aku tidak di benarkan sama sekali menyentuh minuman yang mengandungi gas ( dah macam minuman alkohol plak) .

Yang buat aku lebih tension , aku ni memang Coke addict. Aku betul-betul ketagih dengan air ni. Kalau satu cawan penuh tu selamber je aku teguk dengan satu n
afas. Sekarang ni pun kalau nak minum dekat luar je. Kira macam curi-curi minum la. haahaha. Tapi tak banyak la sebab nak menahan sakit yang datang tu memang tuhan je yang tahu. Kena pergi hospital cucuk satu das baru elok.

Rasa tetiba je nak tulis pasal ni sebab aku ada jumpa fakta apa yang jadi kat badan manusia setiap kali minum setiap tin Coke. Tengok je la yang kat bawah ni ye? Pastu, translate la sendiri ayat dia tu. Aku tahu, korang semua kan pandai. =)


Sila click untuk tumbesaran yang sihat

2 comments:

  1. wah kte pun de gastrik gak
    tp tu la slmbe gak minum coke adeh

    ReplyDelete
  2. tao xpe..kadang2 mnum je jgak.
    i just can't ignore the desire.haha

    ReplyDelete