Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 19 November 2011

5.26 am



Aku tidak sehebat Saidina Ali yang tidak mempunyai apa-apa tapi berbekalkan pengorbanan dan keberanian berjaya mengahwini Saiditina Fatimah.


Aku tidak sehebat Shah Jahan yang membina Taj Mahal untuk isterinya Mumtaz Mahal. Memerintahkan Ustaz Ahmad untuk mengumpulkan 20 000 orang pekerja yang terdiri daripada tukang batu, tukang emas dan pengukir yang termasyur di seluruh dunia untuk menyiapkan bangunan tersebut.

Aku tidak sehebat Qais yang menjadi gila apabila ayah Laila melarang dia dari mengahwini Laila. Sehingga Laila di kahwinkan dengan Sa'd bin Munif akibat dari ketamakan ayah Laila.


Tapi aku tetap akan berusaha. Itu janji aku.



Orang kata, Kurnia hanyalah khayalan

Tapi, aku tidak akan lepaskan walau hanyalah khayalan




#Semoga engkau tabah

No comments:

Post a Comment