Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 22 November 2011

Team Malaysia Yang Power!

Jujur aku katakan yang aku start tengok team malaysia time lawan indonesia. Yang previous dua game aku terlepas dan aku tak tahu yang macam mana aku boleh terlepas. Mungkin aku terlalu sibuk menguruskan hal-hal masjid. (ok. aku benarkan korang muntah)


Dan secara keseluruhan daripada yang aku tengok, memang team Malaysia dah banyak peningkatan. Walaupun, bagi aku yang betul-betul cantik time final ni je la. Yang lagi dua game tu hampeh je. Aku kutuk bukan sebab tak sokong team Malaysia tapi aku bercakap secara jujur. Aku tak macam orang lain yang menyokong time menang je. Padahal player sorang pun dia tak kenal.

Aku pun malas nak cakap banyak sebenarnya, Team Malaysia memang power!

KECUALI...






Daripada mendesak beliau bersara awal daripada bermain bola sepak. Lebih baik FAM menjadikan beliau sebagai maskot untuk pasukan Malaysia.

No comments:

Post a Comment