Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 14 December 2011

AWESOME & FUNNY EXAMPLES OF “CELEBRITY CARICATURE ART"


Aku memang tak dilahirkan mempunyai bakat untuk melukis. Aku menulis pun tak cantik ini kan pula nak melukis. Memang hancuss laa. hahaha So, aku amat suka tengok orang yang pandai melukis ni ( maksud aku hasil lukisan dorang). Bagi aku orang yang pandai melukis ni memang bertuah kerana tak semua orang mempunyai kebolehan tersebut. Lagi satu, melukis ni lagi menarik untuk di lihat daripada penulisan yang panjang berjela. ( korang pun mesti da bosan gak baca panjang2 ni kan. tahu da. ) So,tengok je la gambar2 ni. Walaupun dilukis tapi macam real sangat.. ENJOICE..



# Aku tak payah mention nama pun mesti korang da bole tao sape kan. I really admire with those artwork. I hope i can sketch as good as this artwork. However i'm still gratefull for who i am. Peace!







No comments:

Post a Comment