Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday 11 August 2011

Rusuhan di LONDON..

Assalammualaikum.

2,3 hari lepas ak de dgar pasal de rusuhan kt london. Aku bru plan nk g mkan aiskrim pop 20sen kt sne. Nseb bek enjin jet aku masuk angin.(cme khayalan di pagi hari) OK. SIYES PLAK. ye la. btol la. De rusuhan kn kt sne? Smpai international frenly England vs Belanda pon smpai cncel ha. Pastu aku de bce gak pasal rakyat Malaysia kt sne kene pkul pastu kene rompak. Haihh. Macam2 la skrg ni. Mintak2 la malaysia ni tros aman dan damai je . Amin..

Kat bawah ni aku de letak gmbar psal rusuhan kt sne. Kepada yg de migrain, jenis cepat mengantuk mase memandu tu dinasihatkan jgn tgk la ye?? Aku bkan ape. xnak korang membahayakn kesihatan anak jiran korang kt kmpung. (haa?xd kene mngena?ok fine..) Pape pon korang layan je la yg kt bawah ni.

-THANKS FOR READING-







1 comment: