Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday 28 October 2011

#27/10 Apabila dengan Cik Mira

Aduhhh. Lamanya tak cerita pasal bola. Aku ni da takde nafsu pasal bola ke. Abestu tak kan minat aku cebderung pada bahan-bahan menghias wajah. seprti gincu , eyeliner, lagi ape entah aku xtao. Ni cik mira la ajar aku ni. haihhh. memang nak kena ni. Patot laa sehari dua ni cara jalan aku da semakin perlahan. Aku pun kadang2 time gelak tiba2 je ttup mulut dgn tangan. What The Fish!


Chill r bro! Aku acah je la. hahhaahha. Aku seperti lelaki yang lain yang masih jantan dan jitu sekali. haha. Aku bukan tak nak cerita pasal bola. tapi aku memerlukan konsentrasi yang amat tinggi bila bercerita pasal bola ni. Aku tak bole berfikir sambil lewa bak kata Hj. Hasbullah Awang bagaikan cencaru makan petang apabila ade pemain yang tidak bersungguh2 mengejar bola. hahaha. Bole plak time mngulas game bola dia berperibahasa la plak. Adoi, nanti la time idea. Ni ape pon takde.

Haaaa, mesti cam trakde kena mengena je apa yang aku tulis ni dengan tajuk kat atas tu. Hahahaha. Da la. Aku pun da penat nk tulis. Baru balik keja ni tros datang mood nak menaip ( mood ini adalah sangat 'rare' untuk masa2 sekarang ni). Tengok je la aku bercerita guna gambar bawah ni ni...



Apabila dengan cik Mira beliau akan meng 'order' makanan lebih dari apa yang boleh dimakan. 
                                                 

Cik Mira akan begini apabila Al-afiq tidak larat menghabiskan makanan-makanan tersebut.

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Hasilnya Al-afiq tersandar kekenyangan akibat terlebih sumbat.


Moral of the story : Membazir itu amalan syaitan. =)
Pesanan penaja : Kopi ais kat sini memang awesome! I'll try it again and again.
#TOTOI

No comments:

Post a Comment