Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 29 October 2011

Everton VS Manchester United

Tengah syok2 melayan internet ni baca2 tentang masalah dunia (poyo gila) tiba2 tertengok jam kat laptop dah pukul 7.20 macam tu. Shit!! I late for the game. Aku pun keluar bilik nak buka channel 813 tapi famili aku tengah layan cerita ape entah. Aku sebagai anak sulung yang paling berdedikas dan berwawasan perlu handle perkara ini dengan cermat supaya tittle aku sebgai Anak Sulung Mithali 2011 tidak tercalar. Aku pun mencapai remote astro dengan wajah yang serius dan bongkak terus menukar kepada game MU. Aku yang memang mengamalkan kuasa pemerintahan yang kejam tidak mengabaikan suara2 tidak puas hati yang dilontarkan terhadap aku (gila kejam aku ni.hahaha)


Tengok2 je MU da leading 1-0.Siot la tak dapat tgk gol camne yang aku tahu chicarito yang score. Bile tengok time replay macam biasa la finishing memang tip-top. Pantang dapat bola crossing macam tu mesti score punye la. Cume slack sikit dia ni tak bola nak hold bola lama2. Mesti tak lepas. Sepanjang first half ni memang everton je yang attack MU. Minit 40 Everton dapat free kick. Time Leighton Baines tu nak amik free kick tu aku da rasa cam mesti ada something. Rupa2nya btol la, skali kena palang bola tu. FUhhhhh. nasib bek tak gol.

Start second half pun macam tu. Ball position memang dekat Everton je la. Huru-hara aku tengok penalty box kat MU side. Sampai rooney pun da jadi defend keje die. Saha game ni memang terbaik la performance dia. Banyak chance dia dapat. Lagipun, aku memang suke dia time kat MU dulu tapi dia ni memang injury prone sebab tu kena jual pergi Everton. Dalam game ni bagi aku De Gea memang bole dapat Man of The Match sebab banyak dia save bola dan dapat clean sheet. Bagi aku MU memang kena beli sorang midfield time transfer window nanti sebab gameplay memang out. Harap defend kebal je.



Chicarito menjaringkan gol minit -9


JS Park ni memang best. Dulu time C.Ronaldo dulu pun dia rilek je main sekali.


Cleverley ni asyik injured je. Jangan jadi macam hargreaves da la.


Saha memang superb!

P/S : Habis game ni ada tiga player masuk dalam injured list. Hope MU boleh survived for upcoming fixture.
         1) Cleverley ( Ankled)
         2) Smalling ( Fractured toe)
         3) Ashley Young ( Toe injury)


GLORY-GLORY MANCHESTER UNITED

3 comments: